Družba ELDOM d.o.o. je specializirana za upravljanje in vzdrževanje poslovnih objektov , na podlagi za sklepanje pogodb Stvarnopravnega zakonika in Stanovanjskega zakona. Z lastniki sklenemo pogodbo o upravljanju glede na namembnost poslovnih prostorov v kateri določimo merila za razdelitev vseh pripadajočih stroškov. Obseg storitev je enak kot pri upravljanju s stanovanjskimi objekti. Na osnovi izkušenj lahko storitev upravljanja ponudimo tudi lastnikom večstanovanjskih stavb.

ORGANIZACIJSKO ADMINISTRATIVNA OPRAVILA

  • Pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje ter posodabljanje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih in najemnikih
  • Pridobitev, nastavitev in posodabljanje evidenc o posameznih delih in skupnih prostorih
  • Zbiranje in posredovanje podatkov potrebnih za vzpostavitev in vodenje katastra stavb
  • Sporočanje o spremembah lastništva posameznega dela stavbe Geodetski upravi Republike Slovenije
  • Koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev ter obveščanje lastnikov
  • Omogočanje vpogleda v pogodbe, sklenjene s tretjimi osebami glede poslov obratovanja in vzdrževanja večstanovanjske stavbe

TEHNIČNO STROKOVNA OPRAVILA

  • Pregled stanovanjske stavbe ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi
  • Izdelava načrta vzdrževanja (za obdobje enega do petih let) za stanovanjske stavbe, organiziranje obravnave načrta ter njegove verifikacije po lastnikih
  • Izdelava terminskega plana izvedbe načrta z oceno predvidenih stroškov vzdrževanja
  • Izračun mesečnega prispevka v rezervni sklad in obveščanje etažnih lastnikov v tej zvezi
  • Popis, objava del ter zbiranje ponudb, cenikov, predračunov
  • Izdaja naročil za vzdrževalna dela manjše vrednosti
  • Pridobitev ustreznih soglasij in dovoljenj za izvajanje vzdrževalnih del
  • Priprava in sklepanje pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih del in dolgoročnih pogodb o servisiranju (redna servisna dela na skupnih delih in napravah)
  • Organiziranje nadzora pri izvajanju del
  • Izdelava letnega poročila o delu upravnika za posamezno večstanovanjsko stavbo
  • Organizacija odprave napak v garancijski dobi
  • Organizacija nalog, potrebnih za izvršitev inšpekcijskih odločb
  • Oštevilčenje in označitev stanovanj in drugih prostorov z identifikacijskimi oznakami po 7. členu stanovanjskega zakona

RAČUNOVODSKA IN KNJIGOVODSKA OPRAVILA

  • Vodenje sredstev računa rezervnega sklada in gospodarno ravnanje z njimi po načrtu z lastniki
  • Ugotavljanje finančnih obveznosti, razdelitev stroškov v skladu s pogodbo o medsebojnih razmerjih, izdelava in dostava obračunov
  • Inkaso obveznosti etažnih lastnikov
  • Opominjanje dolžnikov v primerih, ki jih določa zakon ali pogodba
  • Evidentiranje akontativnih in drugih prihodkov po virih ter poravnava obveznosti
  • Vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja
  • Izdelava zakonsko določenih obračunov in bilanc
  • Izdelava letnih obračunov obveznosti in vplačil upravljanja

PRAVNO – PREMOŽENJSKA OPRAVILA

  • Zastopanje lastnikov pred upravnimi organi
  • Vlaganje tožb v imenu etažnih lastnikov za plačilo stroškov in obveznosti, ki bremenijo etažne lastnike
  • Vložitev izključitvene tožbe v imenu etažnih lastnikov
  • Zbiranje podatkov, potrebnih za prijavo vpisa registrskih podatkov v kataster stavb
  • Prijava vpisa stanovanj in nestanovanjskih posameznih delov Geodetski upravi Republike Slovenije.