Družba ELDOM d.o.o. je specializirana za upravljanje in vzdrževanje poslovnih objektov , na podlagi za sklepanje pogodb Stvarnopravnega zakonika in Stanovanjskega zakona. Z lastniki sklenemo pogodbo o upravljanju glede na namembnost poslovnih prostorov v kateri določimo merila za razdelitev vseh pripadajočih stroškov. Obseg storitev je enak kot pri upravljanju s stanovanjskimi objekti. Na osnovi izkušenj lahko storitev upravljanja ponudimo tudi lastnikom večstanovanjskih stavb.
ORGANIZACIJSKO ADMINISTRATIVNA OPRAVILA
- Pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje ter posodabljanje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih in najemnikih
- Pridobitev, nastavitev in posodabljanje evidenc o posameznih delih in skupnih prostorih
- Zbiranje in posredovanje podatkov potrebnih za vzpostavitev in vodenje katastra stavb
- Sporočanje o spremembah lastništva posameznega dela stavbe Geodetski upravi Republike Slovenije
- Koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev ter obveščanje lastnikov
- Omogočanje vpogleda v pogodbe, sklenjene s tretjimi osebami glede poslov obratovanja in vzdrževanja večstanovanjske stavbe
TEHNIČNO STROKOVNA OPRAVILA
- Pregled stanovanjske stavbe ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi
- Izdelava načrta vzdrževanja (za obdobje enega do petih let) za stanovanjske stavbe, organiziranje obravnave načrta ter njegove verifikacije po lastnikih
- Izdelava terminskega plana izvedbe načrta z oceno predvidenih stroškov vzdrževanja
- Izračun mesečnega prispevka v rezervni sklad in obveščanje etažnih lastnikov v tej zvezi
- Popis, objava del ter zbiranje ponudb, cenikov, predračunov
- Izdaja naročil za vzdrževalna dela manjše vrednosti
- Pridobitev ustreznih soglasij in dovoljenj za izvajanje vzdrževalnih del
- Priprava in sklepanje pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih del in dolgoročnih pogodb o servisiranju (redna servisna dela na skupnih delih in napravah)
- Organiziranje nadzora pri izvajanju del
- Izdelava letnega poročila o delu upravnika za posamezno večstanovanjsko stavbo
- Organizacija odprave napak v garancijski dobi
- Organizacija nalog, potrebnih za izvršitev inšpekcijskih odločb
- Oštevilčenje in označitev stanovanj in drugih prostorov z identifikacijskimi oznakami po 7. členu stanovanjskega zakona
RAČUNOVODSKA IN KNJIGOVODSKA OPRAVILA
- Vodenje sredstev računa rezervnega sklada in gospodarno ravnanje z njimi po načrtu z lastniki
- Ugotavljanje finančnih obveznosti, razdelitev stroškov v skladu s pogodbo o medsebojnih razmerjih, izdelava in dostava obračunov
- Inkaso obveznosti etažnih lastnikov
- Opominjanje dolžnikov v primerih, ki jih določa zakon ali pogodba
- Evidentiranje akontativnih in drugih prihodkov po virih ter poravnava obveznosti
- Vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja
- Izdelava zakonsko določenih obračunov in bilanc
- Izdelava letnih obračunov obveznosti in vplačil upravljanja
PRAVNO – PREMOŽENJSKA OPRAVILA
- Zastopanje lastnikov pred upravnimi organi
- Vlaganje tožb v imenu etažnih lastnikov za plačilo stroškov in obveznosti, ki bremenijo etažne lastnike
- Vložitev izključitvene tožbe v imenu etažnih lastnikov
- Zbiranje podatkov, potrebnih za prijavo vpisa registrskih podatkov v kataster stavb
- Prijava vpisa stanovanj in nestanovanjskih posameznih delov Geodetski upravi Republike Slovenije.